Читати




Інтернет реклама УБС

Історія про те, як треба завойовувати клієнтів

Ми з дружиною і дітьми провели кілька днів у готелі “Ritz-Carlton” у Флориді під час моєї бізнес-поїздки. Повернувшись додому, ми виявили, що улюблений жираф нашого сина на ім’я Джоші залишився в готелі. Багато батьків знають, як прив’язані бувають діти до улюблених іграшок. Довелося трішки збрехати синові: “Джоші в порядку, – говорили ми йому, – він просто вирішив відпочити трохи довше”.

У цей же вечір нам подзвонив менеджер готелю Аарон і повідомив, що іграшка у них. Я розповів йому про історію, якою довелося заспокоїти сина, і попросив його сфотографувати Джоші біля басейну, щоб надати власнику докази. Аарон погодився і повісив трубку.

Через два дні ми отримали поштою самого Джоші і кілька фотографій: Джоші біля басейну, Джоші в спа-салоні, Джоші і друзі (інші іграшки) і Джоші за кермом гольф-мобіля. Йому навіть зробили ID-карту, яка засвідчує, що він працює у відділі, що відповідає за втрату особистих речей готелю “Ritz-Carlton”.

Чи варто згадувати те, що моя сім’я тепер зупиняється тільки в цьому готелі, якщо трапляється бувати у Флориді. Приклад такого обслуговування – це те, про що я завжди кажу своїм співробітникам: створюйте такі умови для клієнтів, щоб вони просто не могли не розповісти друзям про це. Тільки так можна досягти успіху у сфері обслуговування.

0
    Коментарі:

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



    Поділитись прекрасним
    Розповісти друзям
    Нове на сайті

    Інтернет реклама УБС
    Нові коментарі ВК