Читати




Інтернет реклама УБС

Історія книги рекордів Гіннеса

guinessbook

Знаменита і найбільш продавана (після Біблії) “Книга рекордів Гіннеса” є звичайним рекламним трюком, придуманим керуючим директором пивоварної компанії Guinness Brewery сером Х’ю Бівером. У 1954 році на вечері, влаштованій компанією “Вексфорд” для мисливців, Х’ю Бівер затіяв суперечку з кимось із гостей про те хто літає швидше – сивка чи шотландська куріпка. Отут-то Бівера і осінило, що по всій земній кулі під час схожих посиденьок за кухлем пива розгортаються справжні суперечки про всіх най-най-най! Він вирішив, що варто створити книгу, що буде містити офіційно підтверджені рекорди у різноманітних областях.
Рік пішов на дослідницьку роботу, і 27 серпня 1955 перший 198-сторінковий екземпляр був готовий. Успіх був приголомшливий: ще до Різдва книга стала у Великобританії бестселером і принесла пивному бренду непоганий дохід.

0
    Коментарі:

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



    Поділитись прекрасним
    Розповісти друзям
    Нове на сайті

    Інтернет реклама УБС
    Нові коментарі ВК