Читати




Інтернет реклама УБС

22 причини не працювати у великих компаніях

Думаєте працювати у великих компаніях – велика радість? Будь-яка гавань має приховані рифи, і наступна стаття покаже мінуси роботи у корпораціях-гігантах.

1. Ви ніколи не отримаєте задовольняє вас кар’єрний ріст
Варто замислитися, скільки начальницьких верств лежить над вами, щоб зрозуміти, що вам потрібно занадто багато сил для подолання внутрішнього опору компанії. Граючи – видертися можна, працюючи – навряд чи.

2. Ви навчитеся проводити більшу частину часу в даремних перемовинах
“- Підемо в переговорну! – А кого брати? – Так всіх бери!”. Так, ви будете збирати міні-аудиторії статистів, які будуть перевіряти пошту, поки ви говорите ні про що до того часу, поки наступна порція досвідчених офісних працівників вас не вижене, щоб робити те ж саме.

3. Ініціатива карається
Щоб проштовхнути найпростішу зміну, яка здається нісенітницею – наприклад, зміна букви в макеті або корекцію творчого процесу – вам доведеться витратити колосальні зусилля. Швидше за все, коли ви переможете у вашій справі, ви вже не отримаєте жодного морального задоволення.

4. Ви будете проводити 12-14 годин на роботі
Але працювати ви або не будете зовсім, або вичавите з себе 2-3 години від сили. Ви навчитеся переконувати себе, що ви робите потрібну справу, що ви перевантажені, і всі це помічають. Хоча потай всі знають, що оточені неробами, і тому ведуть себе так само. Головне – не викликати підозру, що в тебе є щось ще в житті і робота – тільки засіб досягнення.

5. Ви не зможете висловлювати свою думку публічно
Якщо ви експерт в інтернет-рекламі або просто знаєте, хто є хто на ринку, і вас взяли у велику корпорацію, то ви на час роботи там замовкніть взагалі. Ви не можете заявити, що ваш продукт поганий – неетично по відношенню до колег, що продукт конкурентів поганий – неетично по відношенню до конкурентів, ви взагалі не можете що-небудь коментувати – краще помовчати, а то точно когось скривдите. Всі колеги дуже цінні…

6. Team! Team! Team! Команда! Команда!
Командний дух, синергія, в єдиному пориві, всі як один, тільки разом ми можемо… Такого ви наслухаєтеся дуже багато. За командною відповідальністю ви навчитеся ховати свою некомпетентність або недосвідченість. Самий мізерний проект буде обростати робочою групою з груповою ж відповідальністю, за якою винного не знайти, а нагороди отримує аби хто.

7. Ви позбудетеся емоцій
В офісах не прийнято заздрити і радіти. Тобто все це всередині вас залишиться, поступово згасаючи, але ви перестанете показувати це все на своєму обличчі. Нудьга – це ваша нова маска.

8. Ви розівчитесь грубити і звикнете до того робочого темпу, який прийнятий в компанії
Ще місяць тому вас дратувало, що договір погоджують місяць, а комерційну пропозицію хтось готує тиждень. Ви станете таким же і щиро перестанете розуміти реальний хід речей.

9. Вас навчать, що таке ЖПЛ (жопо-прикриваючі листи)
Цим особливим видом комунікацій володіє кожен досвідчений офісний співробітник. Ви почнете в будь-якому листуванні генерувати багато-багато респондентів у поле прихованої і звичайної копій, до тих пір, поки питання не стане нерозв’язним, а ім’я того, хто створив проблему буде забуте.

10. Ви навчитеся не слухати людей, які говорять з вами
Більшість опитаних офісних працівників, як тільки з ними починають говорити, дивляться в смартфон або ноутбук. Ви навчитеся постійно перевіряти пошту і вірити в те, що ви ДУЖЕ зайняті, і від вас ДУЖЕ багато що залежить.

11. У вас не буде проблеми із запізненнями
Ви будете спізнюватися скрізь: на внутрішні зустрічі, на прохідну, де чекають партнери або підрядники, на виїзні зустрічі. І у вас не буде з цим проблем – забув, зустрів колегу в коридорі, дорожні “корки” – ви щиро повірите, що все це нормальні причини для запізнень.

12. Ви станете кофеїново-залежним і полюбите туалети
Кава вранці, кави перед полуднем, кава перед обідом, кава після обіду, кава до 17:00, кава перед виходом додому. Якщо ви курите, то додайте ще стільки ж горнят кави, скільки разів ви курите. Туалети рятують, коли пити каву просто не хочеться. Якщо там є курилка, то значить там буде головний штаб, переговорна, мітинг-рум.

13. Ви почнете вважати, що вам постійно час щось недодають
Працюючи в дуже багатих компаніях, ви отримаєте найкраще обладнання, найкращі меблі та офіс, але вам почне здаватися, що вам мають дати ще й автомобіль за рахунок компанії. Логіки в цьому немає, ви просто почнете в це вірити. Ще ви повірите, що компанія винна вам квартиру, але це пізніше.

14. Підвищення зарплати
Працювати ви будете все менш продуктивно. Ви як мохом обростете непотрібними завданнями та мітингами, але вам з часом буде здаватися, що ви заслуговуєте більшого, і підвищення зарплати – для вас це абсолютно нормальна і природня подія.

15. У вас діагностують синдром офісного працівника
Ви почнете все частіше і частіше хворіти на простудні захворювання. Вам швидко пояснять, що це все кондиціонери і не потрібно турбуватися – не пропадати ж страховці. Ви будете багато хворіти і отримувати від цього задоволення.

16. У вас з’явиться зайва вага і негарне тіло
Знову ж тут будуть готові пояснення: стрес, сидячий спосіб життя. Але це все тому, що ваше тіло і мозок будуть робити те, що не вимагає багато калорій, ви будете з кава-пойнтів тягати напаковані цукром печенюшки, які будете 10 разів за день запивати кавою з цукром. А в обід ви будете їсти несмачні бізнес-ланчі , які готуються із залишків вчорашньої кухні.

17. Ви будете обожнювати п’ятницю
Для приватного підприємця п’ятниця – це жах, бізнес перестає працювати на 2 дні. Для офісного планктона професіонала це найкращий день у тижні – пиво, пісні і танці можливі тільки в цей день.

18. Ви навчитеся щиро радіти перемогам, до яких не маєте жодного відношення
Ви будете говорити “Молодці хлопці-дизайнери! Круто зробили!”, “Класний У НАС проект” тощо. Ви знаєте, що ви не при справі, але ви радієте. Ваші проекти будуть запускатися все рідше і рідше, а радіти вам чомусть та й треба. Нехай навіть з кам’яним обличчям офісного працівника.

19. Ви завжди будете отримувати істотно менше заробленого вами
Ви можете продавати рекламу терабайтами , а програмні продукти тисячами, але у вас буде лише зарплата, яка забезпечить вам дах і просту їжу. Ще у вас буде пара відпусток. У кращому випадку, ще вам дадуть 2-3 відрядження за кордон, які покликані просто поліпшити ваш імідж в галузі, але більшу користь від них отримає все одно компанія. Для вас це просто замінник грошей.

20. Ви полюбите корпоративи
Тема не важлива. Ви поглинете алкоголю та їжі на копійки, але зумієте увірувати , що для вас зробили щось особливе. Ви звикнете до сорому, і за роки роботи в корпорації будете знати про колег більше гидот, ніж їх дружини. І вам почне це подобатися. Про це ж можна попліткувати!

21. Ви втратите стартаперський дух
Всі ці незрозумілі люди, що роблять не такі важливі продукти, як у вас, будуть викликати презирство. А ви будете завжди знати, що в стартапі ви з першого разу досягнете успіху, просто вам це не потрібно. Ви інший, інакший, успішний… вже?

22. Ви наберете кредитів
На початку роботи вам захочеться авто, як у колег. Ви купите його в кредит, будучи свято переконаним, що “ну квартиру на 30 років я точно не візьму”. Через кілька років системної появи грошей на пластиковій карті ваше почуття самозбереження притупиться, і ви влізете в такі борги, які здавалися вам неможливими ще вчора.

0
    Коментарі:

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



    Поділитись прекрасним
    Розповісти друзям
    Нове на сайті

    Інтернет реклама УБС
    Нові коментарі ВК